Mijn Communities
Help
Lisa Braams
CONTRIBUTOR **

Naamgeving document naar dossier als P&O zijnde beïnvloeden

door Lisa Braams (Bijgewerkt ‎25-09-2023 14:48 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: In onderzoek

In sommige workflows hebben we ingesteld dat een bijlage handmatig of automatisch naar het personeelsdossier moet gaan en dat deze bijlage verplicht is. Als je bij de inrichting in de workflow kiest voor handmatig hebben we als P&O zijnde de mogelijkheid om te kiezen in welke map van het personeelsdossier de bijlage opgeslagen moet worden. Eigenlijk willen we bij deze stap ook de mogelijkheid hebben om de naam van de bijlage aan te passen óf dat de naam van het verplicht gestelde document wordt meegegeven aan de bijlage. Het zou de overzichtelijkheid binnen de personeelsdossiers ten goede komen.

6 Opmerkingen
JaneHolmes
CONTRIBUTOR **
door JaneHolmes

En vervolgens het soort opschonen van de diverse bijlagen, ivm houdbaarheid Privacy....

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Lisa Braams,

 

Dankjewel voor je idee. Je idee en het doel zijn helder. Ik heb de status van je idee aangepast naar In onderzoek. Dat betekent nog niet dat we hier actief onderzoek op doen, maar wel dat we dit gebundeld met andere ideeën willen beoordelen op haalbaarheid en prioriteit.

 

Heb je toevallig ook nagedacht over de volgbaarheid van de documenten op het moment dat er een naamswijziging is bij de documenten? Dat je niet "Document A.pdf" in de mutatie hebt staan en dat hetzelfde document als "Document B.pdf" in dossier zit? Zo'n extra inzicht kan helpen als we overgaan tot onderzoek.

Lisa Braams
CONTRIBUTOR **
door Lisa Braams

Goedemiddag Christiaan,

Wat ons betreft is de volgbaarheid van de documenten van ondergeschikt belang ten opzichte van de wens.

 

Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers Consultancy

@Christiaan Sluis Volgens mij zijn de naam van het document en de omschrijving van het document in het PD twee losstaande dingen.

 

Dus in het kader van de volgbaarheid wil je niet alleen weten welk document naar welk document soort gestuurd is, maar ook met welke omschrijving.

 

Als dat niet mogelijk is zou bij mij net als bij @Lisa Braams ook de volgbaarheid minder belangrijk zijn.

Ralph
CHAMPION **
door Ralph

@Christiaan Sluis @Lisa Braams 

 

Ik sluit mij volledig aan bij deze wens. Ondanks dat we een instructiedocument voor de medewerker al aanbieden in de workflow en ook vragen om dit te lezen, zien we maar weinig door ons gewenste namen van documenten terug.
Dat maakt het vinden van een bepaald document in het dossier lastig. Denk bijvoorbeeld aan het zoeken van een diploma of VOG.

Ralph_0-1702543560712.png

 

HansD1
CONTRIBUTOR ***
door HansD1