Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Notificatie op moment van afkeuring in ondertekenportaal

door Lieke Sterk Huis (Bijgewerkt ‎20-10-2023 15:42 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: In onderzoek

Graag zouden wij een notificatie e-mail willen ontvangen/verzenden op het moment dat een medewerker of manager in het ondertekenportaal alsnog de documenten afkeurt. Kan dit ingeregeld worden? Nu moeten wij expliciet naar de Batch Sign om daar te kijken of een document is afgekeurd. Dat is niet gebruikersvriendelijk.

6 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @Lieke Sterk Huis,

 

Dankjewel voor je idee. Om een goed idee te krijgen van precies je voorstel is, zou je iets meer kunnen uitleggen over hoe en waar je dit in zou willen stellen? Denk daarbij aan o.a. de ontvanger en de gewenste data in de mail (denk om AVG). We hebben nu juist alle informatie -en de mogelijkheid om opnieuw te verzenden- gebundeld in Batch Sign als centrale locatie binnen een beveiligde omgeving.

Op dit moment acht ik de kans klein dat wij hier iets mee willen doen, maar met bovenstaande krijgen we in ieder geval een beter beeld van je verwachtingen.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Christiaan Sluis, op het moment dat in het ondertekenportaal op afkeuren wordt geklikt en de reden aangegeven wordt, zou ik graag een mail notificatie willen instellen dat er naar onze algemene HR mailbox aangegeven wordt met naam medewerker, reden van afkeuring. Onze HR afdeling heeft deze signaleringsfunctie en op deze manier kunnen wij direct handelen.

apentury1
CONTRIBUTOR ***
door apentury1

Goedemiddag, is hier inmiddels al wat meer bekend over?

 

door Christiaan Sluis

@apentury1 ,

 

Nog niet op dit moment nee. Wel zijn we bezig met de feedback voor digitale handtekening, dus daar nemen we dit in mee.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Christiaan Sluis, willen jullie ook meenemen of rekening houden met de vervolgstappen die in sommige gevallen gedaan moeten worden. Op het moment dat in het ondertekenportaal wordt afgekeurd en de mutatie moet in het proces naar een voorgaande stap/activiteit, dan moeten we nu eerst de mutatie deblokkeren. Hopen dat de actiehouders die in de stap na het ondertekenportaal in die tussentijd de mutatie niet oppakken. Vanuit deze activiteit dient de mutatie retour gestuurd te worden naar de stap ervoor en uiteindelijk nog een keer vanuit die stap naar een stap aan het begin van het proces. Dus dat wil zeggen dat we soms door het afkeuren 4 tot 5 handelingen moeten doen. Graag dit ook meenemen in het verbeterproces. 

door Christiaan Sluis

Hoi @Lieke Sterk Huis ,

 

Goed dat je het aangeeft. Dit hebben wij inderdaad al meegenomen in de feedback dusver. Maar dan weet ik ook wie ik moet vragen als ik meer details nodig heb 😉.