Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Op het afsluitscherm HRSS het woord 'afgesloten' toevoegen bij het 'woord' periode op de regel met koppen. (SLSR-I-199)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Impact op uw organisatie?: We zijn 2 dagen kwijt aan corrigeren omdat het scherm onduidelijk is.
Ik doe: Ik heb de HRSS declaraties in oktober niet afgesloten, omdat het er op leek dat dit al gebeurd was. In november het ik dus die van oktober en november moeten afsluiten.
Ik zie: Dat daar waar in oktober en november gedeclareerd is de november declaraties die van oktober overschrijven (afhankelijk van de ingangsdatum in Selfservice). Ik ben geen applicatiebeheerder van Youforce, en zie dus andere gegevens binnen Youforce niet. Ik ben wel applicatiebeheerder van Beaufort.
Ik verwacht: Dat het woordje ‘afgesloten’ wordt toegevoegd bij het daar waar dit van toepassing is, zodat ik niet hoef te raden naar de betekenis van het woord ‘periode’ in combinatie met ‘Af te sluiten’. Zie de bijlage. Nu lijkt het net alsof ik november ga afsluiten, terwijl dit al gebeurd is. Dit komt doordat in de regel
“Af te sluiten, Opdrachtgever, Instelling, Werkgeversnaam, Kalender, Periode, Foutieve periode, Verloning” Af te sluiten vooraan staat, terwijl ik na het plaatsen van een call begrijp dat boven 201611 eigenlijk ‘Afgesloten periode’ moet staan, in plaats van ‘periode’. Een simpele aanpassing lijkt mij, die veel correctiewerk kan voorkomen.

Afsluitscherm HRSS.pdf

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Beste @Former Member ,

 

Het is een heel oud idee waar ik op reageer. Maar gelukkig is het scherm inmiddels aangepast. De naam is aangepast, zie hier:

RemcoteRonde_0-1656437932736.png