Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Persoonlijke filters instellen (SLSR-I-561)

door Raymond_de_Rozario
Status: Afgewezen

Binnen de selfservice zou het meer dan welkom zijn om een persoonlijk in te kunnen stellen wat standaard aan blijft staan. Ik moet iedere dag meerdere keren een controle doen op een vaste kostenplaats (afd. code). Nu moet ik telkens deze kostenplaats handmatig invoeren. Wanneer ik op een andere kostenplaats wil zoeken (wat veel minder voor komt), dan wil ik dit filter uit kunnen zetten zodat ik alle kostenplaatsen zie.

Nu is het zo dat zodra ik word uitgelogd (langere tijd inactief) of dat ik de browser sluit, ik mijn instellingen opnieuw moet doen. Dit filter geldt natuurlijk niet alleen voor deze kolom, maar moet toepasbaar zijn op alle kolommen

idee filter.png

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-561
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Raymond, eens! Het zou inderdaad mooi zijn als je een voorkeurfilter zou kunnen opslaan. Bijv. zoals bij Beaufort ook kan:2020-09-01 10_53_06-Window.png

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Raymond_de_Rozario,

 

Ondanks dat ik begrijp waar je wens vandaan komt is het een erg persoonlijke specifieke wens. Deze sluit niet aan bij de analyse van verbeteringen waarop we nu focussen. Daarom hebben we dit idee de status 'afgewezen' gegeven.