Mijn Communities
Help
MoniqueT
CONTRIBUTOR ***

Raadpleegfunctie op de batch-signing en inzicht in de opgegeven contactgegevens voor batch-signing

door MoniqueT
Status: Afgewezen

Nu er steeds meer wordt gedaan met de digitale ondertekening gaat er ook wel eens iets mis. Vaak heeft dit te maken met de ingevoerde contactgegevens door de medewerker voor digitale ondertekening. Als de Servicedesk een raadplaagfunctie krijgt op de batch-signing kan hier beter op worden ingesprongen.

3 Opmerkingen
Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

@MoniqueT, wie bedoel je hier met de Servicedesk? Van VismaRaet? Volgens mij kunnen ze dat al.

Voor mij zou het toegevoegde waarde hebben als we zelf als AK hier altijd op kunnen ingrijpen. Nu kan dat alleen als je jezelf dezelfde rol toekent als de betreffende gebruiker. En dat is niet altijd handig/realiseerbaar. 

 

Grappige verschrijving: raadplaagfunctie...

MoniqueT
CONTRIBUTOR ***
door MoniqueT

@Anonymous Ik heb nog niet veel ervaring met het plaatsen van wensen, dat blijkt;)

Ik bedoel in dit geval de servicedesk van ons bedrijf die bij ons ook deels de rol AK uitvoeren.

 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @MoniqueT,

 

Dit idee hebben we besproken en afgewogen. We zien inderdaad dat de functionaliteit 'batch-signing' erg handig (en soms noodzakelijk is). We zijn echter niet voornemens om meer diepgang te bieden in de autorisatie mogelijkheden. Dus het voorstel om 'batc-signing' te kunnen autoriseren tussen 'raadpleeg'  en 'uitvoeren' zullen we niet gaan implementeren.