Mijn Communities
Help
Els van der Marel
CONTRIBUTOR **

Regel Totaal verwijderen van Verlofoverzicht in Self Service

door Els van der Marel
Status: Bekend probleem

De regel Totaal in het Verlofoverzicht van Self Service wekt verwarring. Medewerkers denken nu dat buitengewoonverlof verrekend wordt met hun verlofrechten. Ik wil graag de mogelijkheid krijgen deze regel te verwijderen of op hidden te zetten voor onze organisatie.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bekend probleem

hi @Els van der Marel verlof zullen we verbeteren als onderdeel van de Youforce app en Desktop (zie https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/Vervolgstappen-verlof/ba-p/509447).

Dit betekent ook dat we geen aanpassingen meer zullen doorvoeren in Self Service.

Zou je voor de volledigheid alsnog een screenshot willen posten in dit idee ter illustratie? Dan weet ik zeker dat ik het probleem goed begrijp en we het mogelijk op kunnen lossen in de Youforce app (en desktop natuurlijk).

Els van der Marel
CONTRIBUTOR **
door Els van der Marel

Beste @Bastiaan Friederichs sorry voor de late reactie. Hierbij Beste Bastiaan, sorry voor de late reactie. Hierbij een voorbeeld van een medewerker die kortdurend zorgverlof heeft opgenomen. In het totaal wordt dit verrekend met de totale verlofrechten en dat klopt niet. Groeten Els van der MarelBeste Bastiaan, sorry voor de late reactie. Hierbij een voorbeeld van een medewerker die kortdurend zorgverlof heeft opgenomen. In het totaal wordt dit verrekend met de totale verlofrechten en dat klopt niet. Groeten Els van der Marel