Mijn Communities
Help
Jan_Laurijsen
CHAMPION *

Rubrieken uit referetietabellen beschikbaar maken op medewerkerkaart

door Jan_Laurijsen
Status: Afgewezen

Wij willen rubriek P02305 (Functiegroep) tonen op de medewerkerkaart. Dit blijkt niet te kunnen omdat deze rubriek via een referentietabel wordt aangeleverd. Ik zou graag een aanpassing zien die het mogelijk maakt om dit soort rubrieken ook te kunnen tonen op een medewerkerkaart. Ik had hier een storingsmelding (Nr. 28092742 )over ingediend echter is geadviseerd hier een idee over in te dienen.
Afb2.pngAfb1.png

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Jan_Laurijsen

 

Bedankt voor het indienen van dit idee. Het lijkt enigszins op het idee 'Het kunnen tonen van de standaardfunctie in self service'. Daarvan hebben we moeten concluderen dat het geen eenvoudige aanpassing is. Daarom hebben we besloten deze beide ideeën niet te doen. 

 

Op dit moment kijken we zorgvuldig hoe een idee zich verhoudt tot de onderwerpen die we hebben gecommuniceerd in '1e Algemene update PD HR Self Service 01-11-2022'. Mede daarom heeft het idee ook de status 'afgewezen' gekregen.

 

Verder is het fijn dat je ook het storingsmelding nummer hebt toegevoegd. Op basis daarvan kunnen wij als collega's onderling overleggen en leren of we inderdaad hadden moeten voorstellen om een idee in te dienen. Want jij hebt erg zorgvuldig tijd gestoken om het idee heel helder te publiceren.