Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Selfservice verlof: collectief goedkeuren van verlofaanvragen (SLSR-I-104)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Voor verlofaanvragen in Youforce Selfservice leeft bij mijn leidinggevenden de wens om het collectief goed te keuren. Via het bezettingsoverzicht kijken ze (snel) naar de afgehandelde en lopende aanvragen om daarna het verlof goed of af te keuren.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hoi @Anonymous, we gaan de processen rondom verlof opnieuw vormgeven, zie dit nieuwsbericht voor meer info.

Het collectief goedkeuren staat niet bovenaan de prioriteiten-lijst, vandaar dat ik de status heb gewijzgd naar Niet ingepland.

We hebben recent voor het declaratie-proces in de Youforce app (en Desktop) wel het bulk controleren uitgerold. Ik kan niet beloven dat we hetzelfde gaan doen verlof, maar ik hoop dat we het goed/afkeuren van verlofaanvragen door managers net zo efficient kunnen maken als declaraties.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Afgewezen

Met het oog op de ontwikkelingen van verlof middels App en Mijn Youforce, zullen binnen Self Service geen actieve ontwikkelingen plaatsvinden op de standaardprocessen van verlof aanvragen, goedkeuren of intrekken.

 

Mocht -ondanks het gebruiksgemak in de app straks- er dan nog deze wens bestaan, kan die opnieuw worden ingediend bij de nieuwe Verlof journey met een casus die ook aansluit bij die methode.