Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Selfservice weergave iedere keer handmatig op "compact" zetten (YOU-I-177)

door Raymond_de_Rozario
Status: Afgewezen

Goedemorgen,

De weergaveinstelling van de Selfservice staat standaard op "standaard'. Ik vind zelf "compact" vele malen prettiger werken. Het vervelende is dat ik dit iedere dag opnieuw moet instellen. Dit doet zich voor binnen meerdere browsers, vanaf meerdere computers en meerdere Citrix servers. Kunnen jullie er voor zorgen dat deze instelling ergens wordt opgeslagen, zodat ik het niet iedere dag hoef aan te passen?

pastedimage1604475274497v3.png

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-177
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Bij deze wil ik weer aandacht vragen voor mijn idee. Ik besef mij dat de grotere verzoeken, ideeën, wijzigingen enzovoort voorrang krijgen bij jullie, maar wanneer kleine wijzigingen als deze snel opgelost kunnen worden krimpt jullie "te doen" lijst ook.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Hi @Raymond_de_Rozario, we hebben er in het verleden niet voor gekozen om deze instelling op te slaan op onze server. Bij toekomstige uitbreidingen gaan we proberen beter rekening met de overweging zoals jij die schetst.

De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat veel gebruikers geen gebruik maken van meerdere PC's en/of een Citrix-omgeving, daar is de impact van de keuze dus zeer beperkt.

Om aan te geven dat we de huidige implementatie niet gaan wijzigen, wijs ik het idee dus af.