Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Standaard bij iedere nieuwe medewerker notificaties en informeren aanvinken (SLSR-I-487)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

Wij proberen onze medewerkers veel te informeren via Notificaties en Informeren. Dan moeten zij hier wel een geldig mailadres hebben ingevuld. Handiger zou het zijn als bij iedere nieuwe medewerker standaard het mailadres wat bij aanmelding bekend is, hier wordt ingevoerd. Uiteraard moet de medewerker wel de mogelijkheid hebben om een ander mailadres in te typen. Maar nu vergeet een nieuwe medewerker vaak om een mailadres in te stellen en dan wordt deze nieuwe medewerker dus niet geïnformeerd bij bepaalde workflows.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hoi @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Bij dit idee verwijs ik graag naar het kennisbank artikel ''HRSSBO4 Email adres bij eindgebruikers (ESS gebruiker)''. Daarin staat de volgorde beschreven:

 

  • Opgegeven emailadres onder “mijn voorkeur”.
  • Emailadres bij gebruikers
  • Zakelijk Emailadres
  • Prive emailadres
  • Geen mail

 

Als je dus kiest om ''Mijn voorkeur'' in Self Service niet meer vrij te geven maar de e-mailadressen te registreren in HR Core Beaufort is je idee opgelost.