Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Template beheer: fouten laten zien (SLSR-I-172)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wij maken veel gebruik van templates. Soms is een template corrupt waardoor de mutatie niet naar de volgende actienemer gaat. Soms duurt het inderdaad een poosje voordat de bijlagen bij het formulier verwerkt zijn, maar het komt dus ook wel eens voor dat het formulier helemaal niet doorgaat vanwege een fout in de template.

Is het mogelijk dat eventuele fouten in het template getoond worden? (Net zoals je corrupte scripts terugziet op de formulieren).

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Carolien, ik weet niet of dit probleem nog speelt, want het idee is al weer wat ouder, maar ik kwam toevallig begin deze maand een uitleg tegen in de community van docs om te controleren of er blokkerende objecten in een document staan. 

community.raet.com/.../documenten-worden-niet-gegenereerd-door-problemen-met-templates

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen zijn we bezig met 'Youforce clean up ideeën'. Dit betekent dat we voor de oudere ideeën van Self Service bekijken of dit aansluit bij 'De weg naar innovatie'. Op basis van deze focus, in combinatie met de weinige stemmen/kudo's op dit idee, hebben we de status gewijzigd naar 'afgewezen'.