Mijn Communities
Help
KimC
CONTRIBUTOR **

Terugknop binnen Selfservice beheer

door KimC (Bijgewerkt ‎12-05-2023 11:29 door Christiaan Sluis VISMA )
Status: In onderzoek

Ik mis in de volledige module van SelfService een terugknop. Als je vanuit beheer op een tegel hebt geklikt en iets hebt aangepast en je wil daarna nog een aanpassing doorvoeren dan moet je eerst weer klikken op beheer, weer op de tegel klikken en dan kan je de tweede aanpassing doorvoeren. Dit is behoorlijk wat klikwerk.

 

Dit kwam tijdens onze healthcheck naar boven en er is mij geadviseerd om hier een idee voor in te dienen. Er is eerder al eens een soortgelijk verzoek geweest, maar dat is afgewezen. Ik wil hem toch nog eens onder de aandacht brengen, ik kan me voorstellen dat hier meer mensen behoefte aan hebben.

2 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @KimC ,

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 5e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. In dit geval:

  • beheer
  • User Experience (UX) en User Interface

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’

Gerdine
CHAMPION *
door Gerdine

N.a.v. verzoek van Visma hierbij aanvulling op bovenstaand idee ivm de gewijzigde werking in Mijn Youforce:

 

Via Mijn Youforce opent een nieuw tabblad met Formulieren. Wanneer je dan een formulier selecteert, kun je via de button Lijst weer navigeren naar andere formulieren. 

 

Echter, zodra je naar Rubrieken toekennen gaat in het formulier, kun je niet meer terug naar de lijst met formulieren. Je moet dan dus weer naar Mijn Youforce terug om een nieuw tabblad Formulieren te openen. Dit zelfde geldt ook voor dialogen. 

 

Hierdoor wordt je als beheerder gedwongen om te navigeren naar Self-Service ipv Formulieren om fijn te kunnen werken als beheerder in dialogen en formulieren. Graag wil ik vanuit tabblad Formulieren - Toekennen rubrieken, altijd terug kunnen naar de lijst formulieren. Dit geldt ook voor venster Dialogen.