Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Toevoegen notificatie/melding na wijzigen instellingen onder button 'Mijn gegevens' (SLSR-I-643)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Als je bij 'Mijn gegevens' wijzigingen aanbrengt en deze wijzigingen opslaat lijkt het alsof er niets gebeurt. Je ontvangt geen melding of komt niet in een ander scherm terecht. Dit werkt heel verwarrend voor gebruikers.

Als je echter via start opnieuw naar 'Mijn gegevens' gaat zie je dat de aangebrachte wijzigingen wel zijn opgeslagen. Een melding in de trant van 'de wijzigingen zijn succesvol opgeslagen' o.i.d. voorkomt verwarring bij gebruikers

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-643
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens!

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën.

 

Dit idee begrijpelijk maar we zijn niet voornemens om wijzigingen te gaan aanbrengen in 'Mijn gegevens'. In onze kennisbank hebben we het artikel Email adres bij eindgebruikers (ESS gebruiker) opgenomen. Daarin leggen we uit dat als je ervoor kiest om 'Mijn gegevens' helemaal niet meer beschikbaar te stellen voor medewerkers altijd het e-mailadres uit HR Core Beaufort (privé of zakelijk) wordt gebruikt.


Dat is de huidige best practise en dat is de werkwijze die de meeste organisaties tegenwoordig toepassen. Daarom zullen we dit idee afsluiten.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen