Mijn Communities
Help
MoniqueT
CONTRIBUTOR ***

Uitval self service actief melden

door MoniqueT
Status: Afgewezen

De uitval/fouten vanuit Self service zijn te vinden onder rapportages/logboek in portaalbeheer. Deze moet je als functioneel beheer er zelf uit filteren en op tijd melden aan de gebruikers. Is het mogelijk alleen bij de foutmeldingen een email te sturen aan de functioneel beheerder zodat je aan de voorkant een mail ontvangt bij uitval.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @MoniqueT,

 

Allereerst hopen we natuurlijk dat uitval niet zo vaak voorkomt. Als er een generieke verstoring is dan proberen we dit altijd zo snel mogelijk te melden via 'verstoringen'. 

 

Maar er kunnen hele specifieke oorzaken zijn waardoor in 1 Youforce omgeving uitval ontstaat. Zelf heb ik bijvoorbeeld wel eens 2x exact dezelfde PY-rubriek op een formulier gezet waardoor de export in die specifieke Self Service omgeving ook stil kwam te liggen. Voor dergelijke situaties zijn de Youforce omgeving specifieke rapportages/logboeken bedoeld. Als je dit constateert dan helpen mijn collega's bij het ServiceCenter altijd graag met het analyseren van de oorzaak en het leveren van de oplossing. 

 

De focus ligt dus vooral op het voorkomen van verstoringen. Komen die toch voor dan melden we dit zo snel mogelijk via  'verstoringen'.