Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Verjaringstermijnen van verlofuren zichtbaar maken voor medewerkers (SLSR-I-489)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Op dit moment is het voor medewerkers niet inzichtelijk wat de verjaringstermijn is van hun verlofuren. Dit is binnen de professional account wel mogelijk. Ik zou graag zien dat medewerkers ook inzicht hebben in de verjaring van hun verlofuren zodat zij hierop kunnen plannen in het geval dat een vervalmoment aanstaande is.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Als het goed is moet een medewerker dit gewoon kunnen zien door op het plusje voor de verlofsoort te klikken als hij een verlofaanvraag indient. Via het tabje Saldo op de tegel verlofoverzicht kan je hetzelfde doen. Bij Self Service i.c.m. HR Core Business werkt dit wel zo, indien er natuurlijk een geldigheidsduur per verlofsoort is ingericht.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste B.F.R. van der Burg, Bedankt voor de reactie. Ik heb het nagekeken en het klopt inderdaad. Wel raar dat men dit bij de service desk niet weet aangezien ik daar eerst de vraag heb neergelegd.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Geldt deze optie alleen voor Self Service i.c.m. HR Core Business of ook voor HR Core Online?

door Bastiaan Friederichs

@Anonymous HR Core Business gaat voor wat betreft verjaartermijnen wat verder dan HR Core Online (Beaufort). In feite worden daar alle delen van een verlofsoort voorzien van een verjaartermijn (en dus inzichtelijk voor de medewerker), terwijl in Beaufort het eerstvolgend te vervallen verlof is vastgelegd.

Het geeft dus wat minder detail, maar de meest belangrijke informatie.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bestaat al

Zoals reeds aangegeven is dit bestaand functionaliteit (voor Self Service i.c.m. HR Core Business)