Mijn Communities
Help
Piet Kunenborg
CHAMPION *

Verstoringen melden op het moment dat ze zich voordoen

door Piet Kunenborg
Status: Gerealiseerd

Verstoringen worden vaak laat gemeld door VismaRaet, vaak uren later, of pas wanneer ze verholpen zijn. Gebruikers zijn het meest gebaat bij actuele informatie over verstoringen. Dit geldt voor alle gebruikersgroepen in Youforce.

5 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

@Piet Kunenborg ze zullen vast proactief monitoren, zo lijkt het alleen vaak niet.

door Katinka te Booy
Status changed to: Status: Nieuw

Goedemiddag,

 

Bedankt voor het melden. We doen inderdaad ons best om de issues zo snel mogelijk te melden. Helaas is dit niet altijd direct mogelijk vooral wanneer het een random issue betreft die niet voor alles en iedereen geld. We werken aan onze communicatie en zijn ons hier van bewust.

 

Groetjes,
Katinka

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Ingepland

Tevens zijn wij intern bezig met een betere registratie van verstoringen, zowel qua timing als qua overzicht. Hiervoor vragen wij nog jullie geduld omdat wij dit inderdaad zorgvuldig en volledig willen doen.

 

Verder zou ik je willen vragen om ideeën op deze community ook te beperken tot de module/functionaliteit zelf.

Agrimbeldubois
CONTRIBUTOR **
door Agrimbeldubois

Klopt het dat er op 18/7 e-mails vanuit  workflows (uit selfservice)  nogmaals zijn verzonden van oude mutaties van 24 juni j.l. ?  Ik zie nl dat de info-mail al wel op de mutatiedatum is verstuurd. Ik kijk in Selfservice onder de mutatie van de medewerker en daar staat dat de info-mails 18/7 zijn verzonden en krijg deze ook nogmaals in mijn email inbox? Kan iemand aangeven hoe dit komt?

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dag @Agrimbeldubois 

 

Bedankt voor je aandacht. Met de komst van nieuwe statuspagina hebben wij een verbeterde verstoringspagina met meer mogelijkheden om meldingen en updates te ontvangen van openstaande issues.

 

Voor het kleiner spelende item, puur binnen de applicatie Self Service, heeft mijn collega Daniël dit bericht geplaatst.