Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Wanneer er meer dan 20 directe doorbelastingen worden opgevoerd via Self Service de mutatie in HRcore uitvalt (SLSR-I-296)

door Anonymous
Status: Bestaat al
 

Met het Self Service declaratieformulier kunnen er maximaal 20 directe doorbelastingen doorgevoerd worden per maand in HRCore. Zijn dit er meer dan 20, dan valt de mutatie uit in HRcore. We zien graag een aanpassing dat er meer dan 20 declaraties met directe doorbelasting doorgevoerd kunnen worden zonder uitval aangezien het gebruiksvriendelijker is meerdere declaraties tegelijk in te kunnen dienen dan met een beperking van 20.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Graag afsluiten, ik zie te laat dat de aanvraag de status "In productie" heeft. Mooi.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beetje knullig aangezien ik mijn eigen reactie niet kan wijzigen, maar bij navraag blijkt dit helemaal niet "In productie" te staan (foute weergave in support). Wens blijft dus staan.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is het dan niet handiger te gaan werken met een Excel document als declaratieformulier?

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @Anonymous ,

 

Hoe ga ik hier iets goeds van maken...

 

Jij had in 2017 binnen 1 minuten door dat dit idee al bestond.

 

Het kost mij héél veel dagen om alsnog het idee de status 'bestaat al' te geven... Sorry voor deze enorme vertraging...