Mijn Communities
Help
MoniqueT
CONTRIBUTOR ***

Zichtbaar maken van icoontjes signaleringstermijnen voor raadpleegfunctie

door MoniqueT
Status: Alternatief aanwezig

Voor onze Servicedesk zou het heel handig zijn als zij de ook de 'uitroeptekens' kunnen zien als de signaleringstermijn is overschreden. op deze manier weten zij zo welke medewerker of manager er even gebeld moet worden om het proces sneller af te ronden.

2 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

En als ze dan gaan reminden, dan wil je graag zichtbaar hebben dat iemand dat heeft gedaan, zie ook onze wens: Memo bij een declaratie of mutatie plaatsen. (SLSR... - Visma Community waarbij wij voortellen dat er in de te doen lijst een memo kan worden toegevoegd (net als in het salarisdossier) met een opmerking dat je teamleider X hebt gesproken en wat er is afgesproken. Zo kun je zien hoe vaak je geremind hebt en ook mutaties op een gegeven moment verwijderen. 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hoi @MoniqueT ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. 

 

Ondanks dat ik het idee begrijp zijn er twee alternatieven aanwezig. Ik zou ze aanduiden als ''work-arounds'' omdat ze wellicht niet ideaal zijn voor jullie organisatie, maar het kan wel. Je kunt denken aan:

  • Geef de Servicedesk toegang tot de statistieken download van Self Service. In deze download kunnen ze via de kolom SLAoverschrijding zien welke workflows te lang liggen (niet ideaal, omdat je statistieken niet tijdens kantoortijden kan downloaden)
  • Geef de Servicedesk autorisatie dat ze óók via Te doen de workflows kunnen behandelen. Wellicht ook niet ideaal omdat dit niet past op de manier dat jullie het liefste autorisaties willen toepassen.