Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

één verlofsaldo voor werknemer met twee dienstverbanden (SLSR-I-595)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Wij hebben een aantal werknemers die in onze organisatie twee dienstverbanden hebben. Als ze een week verlof willen opnemen moeten ze dit 
op beide dienstverbanden apart doen.

Kan het verlof voor de werknemer niet samengevoegd worden en aan de "werkgever" kant wel apart blijven? Dus eigenlijk net als de salarisstrook van een werknemer 
met twee dienstverbanden. 

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-595
door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎05-10-2022 08:32 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status changed to: Status: Afgewezen

Hi @Anonymous we hebben geen plannen om verlof samen te voegen op persoons-niveau, vandaar dat ik de status op "Afgewezen" heb gezet.

Ik begrijp dat het voor deze groep medewerkers wat lastiger is, maar de populatie met meerdere - paralelle - dienstverbanden is zeer klein.

Als onderdeel van het project om de ondersteuning voor IKV (Inkomstenverhoudingen)  te verbeteren, komen we mogelijk met wijzigingen die het gebruiksgemak voor personen met meerdere dienstverbanden verhogen. Maar het is nog te vroeg om daar concreet in te worden.

Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***
door Gea ten Hoeve

Hallo @Bastiaan Friederichs 

Jammer. Wel fijn dat er naar het gebruiksgemak voor personen met meerdere dienstverbanden gekeken gaat worden.

Ik wacht de berichtgeving af