Mijn Communities
Help
Marianne Marsman
CHAMPION ***

mogelijk maken dat bijlagen bij formulier type DE als bijlage verzonden kan worden via email

door Marianne Marsman
Status: Afgewezen

Nu kun je wel een document template laten versturen via de optie aanvullende email, alleen ik zou graag het gegenereerde pdf document van de declaratie met rekenblad via de aanvullende email willen versturen en het liefst ook de door de medewerker aan de workflow toegevoegde bewijsstukken/bijlagen.

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Marianne Marsman,

 

Waarschijnlijk heb je al gelezen over alle ontwikkelingen die we doen rondom 'declaraties in de Youforce app'. Alles wat we daar ontwikkelen in de app is ook in de desktop beschikbaar. Het is nu allemaal al beschikbaar in de desktop, maar straks met 'Mijn Youforce' wordt het nog mooier geïntegreerd. 

 

Dat betekent dat een medewerker kan inloggen op Mijn Youforce op de desktop en zowel de 'simpele/gebruiksvriendelijke' declaratie reiskosten, declaratie onkosten & gewerkte dagen kan starten. Maar hij/zij kan ook een het hele specifieke maatwerk declaratie formulier gemaakt in Self Service Declaratie Extended (Excel) vinden die jullie bijvoorbeeld gebruiken voor BAB-sen of 'declaratie vanuit studie budget'. Op die manier integreren we die twee werelden.

 

Dat betekent dat we in Self Service de 'declaratie extended' blijven ondersteunen. Het is een belangrijke functionaliteit om complexe declaratie formulieren te ondersteunen. Mochten er incidenten zijn zullen we die ook altijd zo snel mogelijk oplossen. Maar verdere verbeteringen doorvoeren in de 'declaratie extended' behoort niet tot de roadmap. Alle innovaties en verbeteringen rondom declaraties doen we in de Youforce app & Desktop.

 

Daarom krijgt dit idee de status 'afgewezen'.