Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

stammutaties meerdere opvolgende voorkomens kunnen doorgeven (SLSR-I-365)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Bij (bijvoorbeeld) verlofkortingen is het in sommige situaties nodig om de korting gesplitst te muteren, zeker als de korting niet per de 1ste van de maand start.

Dit zou ik met een dialoog dit in 1 keer willen verwerken vanuit HRSS naar HRCore Education.

Momenteel wordt de laatste instantie van de mutatie verwerkt, mijn idee is om dit niet te doen en alle opvolgende mutaties te verwerken in HRCore.

Dat er maar 1 voorkomen van de mutatie per formulier voor kan komen snap ik wel, maar met meerdere formulieren in een dialoog zou je wat mij betreft dus meerdere voorkomens van stammutaties kunnen opvoeren.

1 Opmerking
door Wijnand van Plaggenhoef
Status changed to: Status: Afgewezen
Alsnog bedankt voor het aanmaken van dit idee.
 
Toen dit idee werd aangemaakt werkte Self Service voor de volgende 3 systemen:
  • HR Core Business (zakelijke markt)
  • HR Core Education (primair- & voortgezet onderwijs)
  • HR Core Beaufort (publieke markt)
Inmiddels is Self Service foor HR Core Business onderdeel van Visma|YouServe. Voor primair- & voortgezet onderwijs wordt alle focus gelegd in de nieuwe oplossing met Visma.net.Dit betekent dat we in de doorontwikkeling van Self Service focussen op ideeën die samenwerken met HR Core Beaufort. Daarom wordt dit specifieke idee voor HR Core Education / HR Access afgewezen.
 
Voor meer informatie verwijs ik graag naar HR Core Education maakt plaats voor Visma.net HRM & Payroll.