Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

tegels herstelmeldingen, bij deze keuze verwacht ik overzicht van zieke medewerkers (ipv alle medewerkers) (SLSR-I-253)

door Former Member
Status: Alternatief aanwezig

Wij maken sinds kort gebruik van ziek- en hersteld melden via Selfservice

 

Voor wat betreft de tegel (gedeeltelijke) herstelmelding, corrigeren verzuimmelding en verwijderen verzuimmelding.

 

Bij deze keuze verwacht ik (en alle gebruikers bij onzs in de organisatie) een overzicht van medewerkers die op ‘dit’ moment ziek zijn, echter ik krijg alle medewerkers in beeld.

 

Graag zie ik dat dit z.s.m. gerealiseerd wordt.

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dat zou inderdaad heel handig zijn.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Bij herstel melden via HRSS alleen medewerkers weergeven die ziek zijn Merged

medewerkers die niet verzuimen kunnen immers niet hersteld gemeld worden.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wij hebben deze wens ook. En daarbij aanvullend een vergelijkbare: bij een aanvraag voor zwangerschapsverlof alleen de vrouwelijke werknemers laten zien.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zeker ook een wens vanuit onze kant. Onze secretaresses hebben ook rechten om ziek- en hersteld te melden, maar niet om in RVM te kijken. Zij missen dus ook een overzicht van alle huidige zieke medewerkers. Als ze een dergelijk overzicht zouden kunnen zien door de workflow 'betermelden' te starten, zou dat enorm helpen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zeker zou dit een nuttige toevoeging zijn! Hoor hier veel klanten over.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

dit idee is op 12 april 2017 ook al ingediend (nummer SLSR-I-253). Denk dat we beter allemaal op dat idee kunnen stemmen.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Beste,

 

Zoals jullie hebben kunnen lezen op de algemene Visma|Raet community zijn ze bezig met een cleanup van de ideeen

 

Een paar jaar geleden zijn we gestart met het doorontwikkelen van het ziekteregistratie & herstel proces via de Youforce app en desktop. Hierin is ook dit idee opgepakt en opgelost. Wanneer een leidinggevende de app (of desktop versie) opent is direct zichtbaar welke medewerkers ziek zijn en hoe lang.

 

Dit idee wordt afgesloten met de status "Alternatief aanwezig". Lees meer over de Youforce app op de community en spreek zeker je Customer Success Manager aan als je interesse hebt om voor ziekteregistratie over te gaan naar de Youforce app.

 

Met vriendelijke groet,

 

Maarten van Beveren