Mijn Communities
Help

Acties voor backupmanager ook zichtbaar in inbox mijn Youforce

door Bas Menken - Gemeente Leiden
Status: Realisatie waarschijnlijk

Momenteel zijn de acties in verzuimmanagement voor backupmanagers alleen zichtbaar in verzuimmanagement. Wij zouden graag zien dat deze acties ook zichtbaar worden in de inbox op de startpagina van mijn Youforce.

5 Opmerkingen
AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Bas Menken - Gemeente Leiden , Snap dat dit wenselijk is. Maar wij zouden liever zien dat er tijd wordt gestoken in dat je geen back-up manager meer hoeft in te richten. Het zou fijn zijn als de autorisatie aangepast wordt zodat vervanging hier ook goed werkt.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

@AngelaHeins De backup manager moet je ook inrichten als je meer dan 1 manager op een afdeling hebt, dus niet alleen bij vervanging. Wij moeten nu 1 van de managers kiezen als standaard manager en deze krijgt dan de taken in de inbox, de ander moet geinformeerd worden dat die geen taken ziet in de inbox en dus verzuimmanagement moet openen.

Maar ik ben het met je eens met dat het ook beter ingericht moet worden bij vervanging, dat zou een hoop problemen oplossen. 

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Bas Menken - Gemeente Leiden , Ook bij meerdere managers op 1 afdeling zou het fijn zijn dat dit werkt door 2 managers te kunnen koppelen aan de Organisatie eenheid, waarna dit via User management wordt doorgegeven. Hopelijk wordt hierin snel actie ondernomen door Visma.

door Marc Draaijers (Bijgewerkt ‎10-04-2025 13:03 door Marc Draaijers VISMA )
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Bas Menken - Gemeente Leiden , We hebben deze, uiteraard onder voorbehoud, gepland voor realisatie na de realisatie van de huidige roadmap items. Dit is vanaf oktober 2025. We maken het daarbij ook mogelijk dat de backup manager de toegewezen taken kan uitvoeren in de de nieuwe functionaliteit. @AngelaHeins , Hetgeen jij aangeeft is een substantieel grotere ontwikkeling waar we uiteindelijk ook mee aan de slag gaan, maar waar nog geen concrete planning voor is.

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Marc Draaijers , jammer, denk dat dit voor veel klanten met Verzuimmanagement al heel lang een wens is welke niet wordt opgepakt.