Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Frequentie verwerking Verzuim Management en HRSS (OTHR-I-76)

door Former Member
Status: In onderzoek

Het zou erg goed zijn als de ziek en hersteld melding vanuit HRSS elk uur of in ieder geval 4 keer per dag gedraaid worden, zodat de Verzuim Manager up to date is en niet 1 dag achterloopt. De eerste dagen bij verzuim zijn erg belangrijk. Nu duurt het echter 1 dag, voordat de informatie zichtbaar is.

De koppeling is er al, de frequentie dient alleen opgehoogd te worden.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als de koppeling er is, is die dan ook geautomatiseerd? En zo ja, dan loopt dat toch via een batchopdracht? Die kun je zo vaak als je wilt afroepen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik begrijp dat er al een geautomatiseerde koppeling is die de export vanuit beaufort naar verzuim management regelt. Mijn ervaring beperkt zich tot lokale installaties van de software (en geldt dus niet voor beaufort online).

Ik zie drie opties: óf jullie batchopdracht in bo4 draait maar 1x per dag, die frequentie kun je in de batchopdracht bijstellen naar iedere 4 uur ; óf de scheduled task om de exportkoppeling uit te voeren loopt maar 1x per dag, die frequentie kun je in de taak bijstellen naar iedere 4 uur; of het betreft een combinatie van beide en dan moet je beiden aanpassen.