Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Meerdere openstaande acties kunnen selecteren om af te ronden (MLM-I-189)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

In verband met de inrichting van 2 arbodiensten binnen RVM, worden sommige acties dubbel aangemaakt. Een lege en de juiste actie voor de betrokkene. Dat zijn dan bij ons honderden lege acties die open blijven staan. deze rond ik handmatig één voor één af. Makkelijker zou het zijn om een selectievakje voor de actie te hebben en meerdere acties gelijktijdig kan selecteren om af te ronden.

Dit probleem krijg ik ook bij bv het toevoegen van een nieuwe actie in het verzuimprotocol en deze actie moet ook bij bestaande ziekmeldingen toegevoegd worden. Om dat te realiseren dien je vanuit Beaufort alle actuele zieken weer met rubriek P05007 (op A) via de koppeling aan te leveren aan RVM. Binnen RVM worden de acties bij de actuele zieken weer getrickerd en zal de nieuwe actie alsnog toegevoegd worden. Bijkomend nadelig effect is dat er alsnog acties weer worden aangemaakt, die al eerder waren afgerond. deze dien ik weer handmatig af te ronden of ik vraag aan de servicedesk van Raet om alle openstaande acties voor een bepaalde datum in één keer af te ronden. De servicedesk heeft hier een optie voor. begrijp ook niet waarom wij deze optie ook niet hebben.

Kortom een makkelijker manier om in één keer meerdere acties af te ronden. Nu kost mij dit heel veel tijd.

1 Opmerking
door Sonja Wachters
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Dit idee is specifiek voor de bestaande Verzuim Management oplossing omschreven. Vanwege de nieuwe ontwikkelingen op Verzuim Management (Youforce Verzuim) zal dit idee als zodanig niet ingepland worden. We nemen deze input wel mee in de nieuwe ontwikkelingen.