Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Toevoegen van telefoonrubrieken CEL (mobiele telefoon) of CPP (mobiele telefoon privé) (MLM-I-15)

door Former Member
Status: Niet ingepland

Probleem: In RVM ontbreken de HR Core telefoontypen CEL en CPP. Alleen de rood gemarkeerde telefoontypen uit de bijlage staan in RVM. Bij ons werkt de Arbodienst in de module en die beschikt dan niet over de mobiele privé nummers van medewerkers. Noodgedwongen hebben we ieders mobiele privé nummer gezet op WPN (telefoonnummer werk). Dat is zeer onlogisch. Waarom is er 1 huis telefoonnummer en zijn er 2 werknummers. Tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje met eventueel daarnaast een huistelefoon.

Oplossing: Rubriek CEL (mobiele telefoon) of CPP (mobiele telefoon privé) toevoegen. Deze wens lijkt erg op de andere wensen over het ontbreken van bepaalde gegevens typen zoals email en postadres. Het kan eventueel samengevoegd worden tot 1 wens toevoegen ontbrekende persoonsgegevens.

telefoonrubrieken RVM.png

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik dan moet kiezen graag CPP toevoegen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Snap niet dat je als beheerder zelf kunt kiezen welke code je uit HR Core wilt gebruiken in RVM. Wij lopen nu tegen hetzelfde aan... En moeten dus ook alle codes in HR Core om gaan zetten.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ook veel van onze rvm klanten lopen hier tegen aan. het is ook vreemd dat in verzuimmanager alleen telefoonnummers werk beschikbaar zijn. Zieke medewerkers zijn toch niet op een werktelefoon te bereiken?? Hopelijk komt er snel een oplossing!

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hoe staat het met dit idee, want dit is toch wel crucial als je met een edi koppeling werkt. Hierin wordt vanuit HRCore informatie naar de ARBO dienst gestuurd. Alleen zit in deze koppeling weer het veld CEL.

Ik vind het helemaal niet logisch dat juist het zakelijke mobiele nummer wordt gebruikt. Misschien hier toch enige uniformiteit in aanbrengen is wel heel handig.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

ik bedoel dat het niet handig is dat in RVM het zakelijk nummer wordt getoond

door Marc Draaijers
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hartelijk dank voor dit idee.
Helaas zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee. Daarom zal het idee niet ingepland worden.