Mijn Communities
Help
Tessavroegop
CONTRIBUTOR **

Aanpassen datum aangenomen kandidaat

door Tessavroegop
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij lopen tegen het feit aan dat je niet handmatig de datum kan aanpassen wanneer de actie 'aangenomen' bij een kandidaat is uitgevoerd. Niet iedere manager past direct deze actie aan in het systeem na een arbeidsvoorwaardengesprek. Hier zitten soms enkele dagen/weken tussen. Wij analyseren de doorlooptijd van de vacatures wat dus een grote invloed heeft op onze cijfers. Handmatig dit gaan bijhouden gaat ten koste van de efficiëntie van het systeem.

Graag zien we dat het mogelijk wordt om de datum aan te passen.

6 Opmerkingen
door Maurice Eppenga

@Tessavroegop
De startdatum is aan te passen vanuit de 'Werknemers' pagina. Klik op het potloodje bij de desbetreffende medewerker en vervolgens kan je de startdatum aanpassen. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Bestaat al
 
Tessavroegop
CONTRIBUTOR **
door Tessavroegop

@Maurice Eppenga . 

Je geeft aan dat dit al kan en dat is door bij medewerker degene op te zoeken en daar de datum aan te passen. Maar zoals ik het daar zie pas ik de datum aan waarop iemand is gestart.

Ik wil graag de doorlooptijd van vacatures kunnen analyseren, dat wil zeggen de tijd die er tussen het publiceren van de vacature en het invullen van de vacature heeft gezeten (dus de datum waarop iemand de aangenomen status heeft gekregen). Niet wanneer degene start.

Dit lijkt me geen passende functionaliteit om dit aan te passen waar jij het aangeeft. Ik wil graag de datum waarop iemand is aangenomen aan kunnen passen. Hoe kan ik dit doen?

door Maurice Eppenga

@Tessavroegop, dan heb ik de vraag verkeerd begrepen. Deze is nu helder en ga ik intern bespreken. Ik houd je op de hoogte. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Tessavroegop, ik heb jouw wens inmiddels intern besproken. We zijn tot de conclusie gekomen dat wij niet de usecase voor dit verzoek zien. We zetten onze developers liever in voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het verbeteren van bestaande functionaliteiten, dan ze iets laten ontwikkelen wat in essentie alleen als doel dient om gebruikersfouten te corrigeren. Als managers consequent het systeem gebruiken, zullen statistieken zoals time to hire kloppen. Dit geldt ook voor andere data in het systeem, garbage in is garbage out.