Mijn Communities
Help
Jeffrey
CONTRIBUTOR **

Beoordeling terugvinden in het overzicht wanneer er geen groepsbeoordeling verstuurd is

door Jeffrey
Status: Ingepland

Ik heb mijn managers beperkte rechten gegeven. Hierdoor kunnen ze alles inzien van hun eigen vacature. Nu is het zo dat ze ook zelf kandidaten beoordelen zonder gebruik te maken van de groepsbeoordeling (dit vergt veel handelingen en tijd, inloggen is makkelijker). Indien ze kandidaten beoordelen zie ik dit niet terug in mijn groepsbeoordeling updates. Ik moet elke vacature openen om per kandidaat de beoordeling in te kunnen zien. Prima bij 5 a 10 vacatures wat lastiger bij 30 vacatures. 

5 Opmerkingen
RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Jeffrey 

Beste Jeffrey,

Als ik het goed begrijp.

Bij mijn beste weten heb je daarvoor de volgende mogelijkheid als je in het kandidatenoverzicht van de vacature zit:

RichardR_0-1711113516765.png

kies daarna voor alle openen recht is in het scherm:

RichardR_1-1711113750884.png

Hier zie je alle beoordelingen (via de link en rechtstreeks in de applicatie.

Met vriendelijke groet,

Richard

Jeffrey
CONTRIBUTOR **
door Jeffrey

Klopt @RichardR , alleen dan moet ik elke vacature openen om dit te bekijken. Via de overzichtsknop in Easycruit staat groepsbeoordeling updates. In dit overzicht zie je de verstuurde kandidaten maar ook de meldingen van beoordeelde kandidaten in een overzicht terugkomen. Door in dit overzicht te kijken hoef ik niet elke vacature te openen en in de gaten te houden. Maar dit komt alleen terug via de verzonden groepsbeoordeling en dus niet wanneer een teammanager een kandidaat beoordeeld via zijn account. 

Jeffrey_1-1711116335305.png

 

Jeffrey_2-1711116367640.png

 

francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: In onderzoek

@Jeffrey 

Wij gaan onderzoeken met productontwikkeling of dit toegevoegd kan worden aan de Groepsbeoordeling updates. We houden je via dit Idee op de hoogte.

door Maurice Eppenga

@Jeffrey, dit is waarschijnlijk een ontwerpfout geweest. Dank voor het melden, wij zullen dit gaan repareren. Ik verwacht dat we dit in Q2 kunnen opleveren. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland