Mijn Communities
Help
Babette V
CONTRIBUTOR **

Bevestigen dag & tijd voordat email naar sollicitant gestuurd wordt

door Babette V
Status: Gerealiseerd

Zou er een functionaliteit kunnen komen waarin je (voordat een uitnodiging voor een gesprek naar een sollicitant gestuurd wordt) nog een laatste keer de dag en tijd waarop je een sollicitant uitnodigt moet bevestigen voordat je een uitnodiging vanuit Easycruit kan sturen? Op dit moment geef je de dag en tijd aan in het eerste venster en in het volgende venster schrijf je de email naar de sollicitant (maar je krijgt de dag en tijd dat je hebt ingevoerd in het eerste venster niet meer te zien - en ik twijfel soms of ik de juiste dag en tijd heb ingevoerd).

4 Opmerkingen
Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Reidsma

Eens, ga regelmatig een scherm terug

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@Babette V, we zijn momenteel druk bezig met het nieuwe email template management (uitnodigingen en afwijzingen maken onderdeel uit van de eerste versie). Daarin zal een preview modus aanwezig zijn, zodat je altijd kan bekijken welke data wordt ingevuld door de samenvoegvelden. Op die manier kan je dus ook controleren of je de juiste dag en tijd hebt ingevuld.

Babette V
CONTRIBUTOR **
door Babette V

@Maurice Eppenga Bedankt! Goed om te weten! 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Babette V @Gerda Reidsma , dit idee is verwerkt in onze nieuwe interview workflow die sinds vandaag live is: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-februari-2024/ta-p/634204