Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Dubbel CV uploaden (RCRT-I-102)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Sinds kort maken wij gebruik van W&S.
Voor het uploaden van de CV en het automatisch vullen van de gegevens van de sollicitant staat bovenin een knop uploaden.
Hierdoor worden de gegevens geüpload van de sollicitant
Verder op staat nog een keer CV uploaden en dit is verwarrend voor de sollicitant, ondanks dat de CV toch al is geüpload.

pastedimage1585637599131v1.png

De eerste knop (tbv Parcing) is nu niet verplicht te maken en daarom staat de tweede knop er in zodat je via de tweede knop de cv verplicht kan stellen.

Het is wenselijk om de cv maar 1x uit te vragen en daarom ook de eerste knop verplicht te kunnen stellen.

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-102
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit heeft alles te maken met inrichting. Tijdens het implementatieproces wordt het sollicitatieformulier ingereicht. Daar is gekozen voor het activeren van het CV op twee plekken. Indien u nog niet bent overgedragen als klant naar het Servicenter voor Werving en Selectie, kunt u dit met uw implementatieconsultant bespreken. Als de overdracht wel heeft plaatsgevonden, maakt u (liefst online) een request aan voor het Servicecenter.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Ingrid, 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Ingrid,

Hier Paul Wevers zou je mij kunnen bellen op 06-39568248. We zijn nog niet overgedragen alleen de consultant geeft aan dat het niet kan....daarom een wens aangemaakt.

Groet,

Paul Wevers

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Na overleg met de HCM consultant heb ik de wens aangepast.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Bestaat al

Dit zijn twee verschillende dingen. Bij parsen wordt het CV ook automatisch bijgevoegd. Het CV wordt dus niet 2x uitgevraagd.