Mijn Communities
Help
TvanOudenaarden
CHAMPION *

Groepsbeoordeling - kandidaten verwijderen uit overzicht

door TvanOudenaarden
Status: Gerealiseerd

Op het moment dat een kandidaat in groepsbeoordeling staat en wordt aangenomen, passen wij de status van de kandidaat aan naar aangenomen. Bij afgewezen kandidaten wordt de status op afgewezen gezet. De kandidaat blijft alleen tot aan de groepsbeoordeling vervaldatum staan in het groepsbeoordelingsoverzicht van de manager, terwijl de sollicitantenreis in principe is voltooid. Wij zien graag een mogelijkheid om deze kandidaten  'handmatig te verwijderen' uit het groepsbeoordelingsoverzicht van de manager of dat de kandidaat uit het overzicht gaat op het moment dat ze een andere status krijgen.

 

8 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Bestaat al

@TvanOudenaarden, het is mogelijk om in de kandidatenlijst vanuit het tab Groepsbeoordeling de groepsbeoordelingen stop te zetten in bulk. Ook is dit mogelijk in het kandidaatprofiel vanuit het tab Groepsbeoordeling.

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

@Maurice Eppenga,

 

Hoi Maurice, 

In het tabblad groepsbeoordeling zie je niet de status van de kandidaten, alleen de voorgestelde acties. Als daar ook de status van de kandidaat zou staan, zou dat wel een mooie toevoeging kunnen zijn.

 

door Maurice Eppenga

@TvanOudenaarden, je bedoelt dan neem ik aan als een extra kolom bij de gedeelde kandidaten? Of juist het pop-up scherm voor het stoppen met delen?

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden (Bijgewerkt ‎02-01-2023 08:41 door TvanOudenaarden )

@Maurice Eppenga,

Ik bedoel dan het overzicht.

 

TvanOudenaarden_0-1672645233233.png

 

 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@TvanOudenaarden, dank voor je toelichting. Ik ga het bespreken met onze developers en UX designer en kom hierop terug.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@TvanOudenaarden, i.p.v. het weergeven van een statuskolom gaan we voor het automatisch verwijderen van kandidaten uit het groepsbeoordeling platform als ze zijn afgewezen. Dus eigenlijk jouw oorspronkelijke idee. Zodra ik meer weet over de planning zal ik dit hier melden. 

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

@Maurice Eppenga Dat is fijn! 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@TvanOudenaarden, deze aanpassing is inmiddels live (release notes volgen nog). Wanneer een kandidaat is afgewezen zullen alle beoordelingen die in behandeling zijn worden geannuleerd en alle afgeronde beoordelingen worden uit het overzicht van de beoordelaar verwijderd. Data van afgeronde beoordelingen blijft wel beschikbaar in EasyCruit zelf, zodat recruiters dit kunnen blijven inzien.

Voor de duidelijkheid ook voor andere gebruikers: dit gaat om de nieuwe groepsbeoordeling.