Mijn Communities
Help
bgorissen
CONTRIBUTOR ***

Groepsbeoordeling vanaf homepage zichtbaar maken

door bgorissen
Status: Bekend probleem

@Maurice Eppenga we hebben afgelopen week een meeting gehad over de groepsbeoordeling, en ik heb hiervoor een ticket ingeschoten maar krijg vanuit daar het verzoek een wens in te dienen, dus bij deze. 

Voor de groepsbeoordeling zou het dus fijn zijn als de vacaturehouder, die een account krijgt in easycruit, vanuit de homepage kan zien welke openstaande acties/beoordelingen hij nog moet doen. Momenteel kan hij niet zien dat hij nog openstaande beoordelingen heeft, maar alleen vanuit de e-mail naar de beoordeling toe. Gezien onze grote aantallen is dit niet wenselijk en zouden wij graag zien dat men vanaf het inlogscherm de openstaande acties kan zien. 

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@bgorissen, dit idee had ik al genoteerd na onze meeting. Volgens mij was het ticket bedoeld voor de melding van een bug, namelijk dat we een groepsbeoordeling update niet terug zagen komen in de widget?

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

@Maurice Eppenga ja dat had ik aangegeven in het ticket maar ze zeiden dat ik een wens moest indienen hiervoor

door Maurice Eppenga

@bgorissen, ik heb de servicedesk uitgelegd hoe het zit. Dus het kan daar weer verder opgepakt worden. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Bekend probleem