Mijn Communities
Help
Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **

Groepsbeoordeling voor alle beoordelaars zichtbaar

door Leonie Boerrigter1
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Beoordeling is nu alleen zichtbaar voor de vacaturehouder. We zouden graag zien dat iedereen de beoordeling van elkaar kan zien, zodat daar over gediscussieerd kan worden en vervolgens een selectie gemaakt kan worden. Ook zou het fijn zijn dat een beoordelaar na de beoordeling nog weer bij de kandidaten kan. Dit kan nu niet.

5 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Leonie Boerrigter1, op basis van bovenstaande beschrijving neem ik aan dat jullie nog de oude groepsbeoordeling gebruiken. Mijn advies is om over te stappen op de nieuwe groepsbeoordeling in het nieuwe kandidatenmanagement. Daar is het namelijk wel mogelijk om de kandidaten na beoordeling nog te bekijken, binnen een periode van 4 weken (deze periode verwachten wij in juni uit te breiden tot 8 weken, op basis van klantfeedback).

 

Het inzien van elkaars beoordelingen is niet mogelijk. We hebben dit verzoek echter al vaker gehoord. Ik zal intern bespreken wat hierin mogelijk is.

Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **
door Leonie Boerrigter1

@Maurice Eppenga wij gebruiken wel de nieuwe groepsbeoordeling. Hoe kan een beoordelaar dan later toch bij de gegevens? Via de beoordelingslink die hij of zij heeft ontvangen?

door Maurice Eppenga

@Leonie Boerrigter1, klopt! Die link geeft toegang tot hun eigen groepsbeoordeling omgeving. Als er later meer kandidaten naar dezelfde beoordelaar worden verstuurd, van dezelfde vacature of een andere vacature, zijn die via dezelfde link inzichtelijk voor de beoordelaar. Alles in een overzicht.

Leonie Boerrigter1
CONTRIBUTOR **
door Leonie Boerrigter1

@Maurice Eppenga dat wisten we niet. Dankjewel voor de tip!

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Leonie Boerrigter1, inmiddels heb ik jouw eerste punt intern kunnen bespreken. Onze developers geven aan dat het groepsbeoordeling platform technisch niet geschikt is om beoordelingen voor elkaar inzichtelijk te maken. Het is gebouwd met de intentie om te beoordelen, en niet voor de assessment van kandidaten waarbij het meer om het bespreken van de kandidaten gaat. Voor het bespreken van kandidaten hebben we EasyCruit zelf in gedachten. We verwachten dit jaar een verbeterde notities functionaliteit toe te voegen aan het nieuwe kandidaten management, waarmee je makkelijk onderling kunt communiceren over kandidaten.