Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Intern careercenter aan kunnen maken voor interne medewerkers i.p.v. alleen de huidige careercenter (job-alert) (RCRT-I-128)

door Anonymous
Status: In onderzoek

We zien dat het aanmelden voor het careercenter (job-alert) en een melding krijgen wanneer er een geschikte vacature is voor maar één soort kanaal gebruikt kan worden (bij externe publicatie). Als we een vacature hebben die eerst binnen de organisatie wordt gedeeld (intern) voordat deze extern op de website en socials wordt geplaatst, dan kan daar geen job-alert voor aangemaakt worden. Interne medewerkers kunnen hierdoor niet op de hoogte gebracht worden als een interne vacature uit staat waar ze eventueel interesse in kunnen hebben. Hierdoor krijgen ze pas een melding als de vacature extern gepubliceerd is terwijl de interne ronde al geweest is. We zien graag dat er ook een melding gegeven kan worden aan interne medewerkers wanneer er een interne vacature uitstaat. 

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-128
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:ccb18dea1da34c84b8a1165a9d75238e:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05], op dit moment is er geen ruimte voor verbeteringen aan het career center binnen onze roadmap. De afgelopen maanden zijn we o.a. bezig geweest met de nieuwe groepsbeoordeling, het toevoegen van extra categoriën en het verbeteren van de integratie met Self Service. Op dit moment leggen we de laatste hand aan de nieuwe automatisch kandidaat verwijderen functionaliteit en zijn we o.a. bezig met het redesign van de emailtemplates, overhevelen van functionaliteiten van het oude naar nieuwe platform en het toevoegen van user access templates. Verder staat voor 2022 op de planning om de vacatureworkflow te verbeteren. Pas daarna verwacht ik dat we gaan kijken naar verbeteringen voor het career center. Mochten veel klanten zich melden voor het career center en aangeven dat dit meer prioriteit heeft dan bovengenoemde projecten, dan kunnen we de roadmap opnieuw gaan evalueren.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik weet niet of het gebruikelijk is om ook op elkaars ideeën te reageren (ben nieuw hier en net live met Easycruit bij Isala), maar ik deel je punt volledig. Het is volstrekt onlogisch en ongewenst dat je geen optie hebt voor een job alert op je intranet kanaal. Ik had ook al begrepen dat dit er voorlopig niet komt. Wij zijn nu met de bouwer van onze job site voor onze interne medewerkers iets heel anders aan het bouwen, naast onze externe job alert. Veel extra kosten én 2 werkwijzen dus in de praktijk. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Aanvullend wilde ik nog zeggen dat de vacatures in de job alert ook geen links kennen rechtstreeks naar de vacatures, ook zeer ongebruikelijk en ongewenst wat Isala betreft. Daar heb ik zelf een idee voor gepost hier [emoticon:c4563cd7d5574777a71c318021cbbcc8].

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek