Mijn Communities
Help
MariannevanLierop
CONTRIBUTOR **

Jobalert ZONDER account hoeven aanmaken

door MariannevanLierop
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij willen een jobalert zonder dat sollicitanten hoeven in te loggen. Dus echt alleen een ‘inschrijving/aanmeldings nieuwsbrief’ voor nieuwe vacatures. Inclusief dat ze categorie functie kunnen aanvinken.

5 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@MariannevanLierop, op korte termijn zullen wij geen veranderingen doorvoeren aan het huidige career center wegens andere prioriteiten op de roadmap (o.a. nieuwe mail templates/workflows, integraties met HR Core, totaal kandidaten overzicht). Deze prioriteiten zullen naar verwachting ook 2024 in beslag nemen.

 

Als jullie gebruik maken van een eigen vacaturewebsite, is het wel een mogelijkheid om samen met jullie webbouwer te onderzoeken of daar een nieuwsbrief kan worden toegevoegd.

MariannevanLierop
CONTRIBUTOR **
door MariannevanLierop

Als je met 'nieuwsbrief' een aanmelding voor alle onlangs toegevoegde vacatures bedoelt dan kom ik heel graag in contact met jullie. Kunnen jullie bellen of mailen? Groetjes Marianne

door Maurice Eppenga

@MariannevanLierop, het gaat om een eigen vacaturewebsite, dus het gaat hier niet om onze webbouwer, maar die van jullie. Maar de vraag is dus of jullie momenteel een eigen vacaturewebsite hebben?

MariannevanLierop
CONTRIBUTOR **
door MariannevanLierop

@Maurice Eppenga , we bouwen momenteel een nieuwe vacaturewebsite. Hier willen we graag een (simpele!) jobalert. Kan dit dan via een automatische nieuwsbrief koppeling met Raet? Zo ja, hoe? Groetjes Marianne

door Maurice Eppenga

@MariannevanLierop, mijn advies is om met jullie webbouwer in gesprek te gaan over de mogelijkheden. Dit is niet iets wat met EasyCruit gedaan kan worden. Het enige wat wij doen is de input leveren voor jullie website middels de XML feed. Vervolgens is het aan jullie webbouwer om te kijken of hij met de data op de website een nieuwsbrief kan maken.