Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

Keuzelijst contactpersonen in Easycruit vanuit Visma.net HR

door René van Dijk
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

koppeling met Visma.net HR om gegevens van contactpersonen / deelnemers beoordeling + gebruikers (emailadres/telefoonnummer/naam etc.) selecteren. Nu handmatig invoeren en gegevens op zoeken met fout kans. ook graag een melding indien een contactpersoon niet meer in dienst is 

@ALL @Anonymous 

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@René van Dijk, begrijp ik goed dat de wens is om een adresboek te laten ontwikkelen voor de groepsbeoordeling, waarin zowel externe beoordelaars als EasyCruit gebruikers zijn opgenomen? 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Momenteel onderzoeken we de mogelijkheden van een sync tussen HR Core en EasyCruit, waardoor alle medewerkers als gebruiker in EasyCruit kunnen worden opgenomen zonder de extra administratie die nu nodig is. Daarom zullen we geen aparte functie voor contactpersonen ontwikkelen, omdat zij dan als gebruiker al beschikbaar zijn in het dropdown van bijvoorbeeld het uitnodigen voor interviews.

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

Hoi Maurice, ik denk dat je bedoelt een sync tussen Visma.net HR en Easycruit? oplossingswijze lijkt mij prima

Kijk je dan ook breder naar verdere integratie zie ook wensen autorisatie, afdeling, koppeling etc

door Maurice Eppenga

@René van Dijk, ik gebruik de term HR Core als paraplu term voor de verschillende systemen waar wij mee te maken hebben. Daar valt inderdaad ook Visma.net onder. We blijven in gesprek met hun, maar zijn daarbij ook afhankelijk van hun roadmap en prioriteiten.

 

Met sync bedoel ik afdelingen en gebruikers/rollen, dus het gaat dan om de afdelingsstructuur en gebruikersbeheer.