Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Kolommen van vacature lijst uitbreiden met vacature profiel vragen (RCRT-I-135)

door Anonymous (Bijgewerkt ‎20-01-2022 17:24 ( )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bij de vacature kunnen vacature gebonden gegevens vastgelegd worden welke voor de werving van belang zijn.

Bij de kolom editor is het alleen maar mogelijk om door raet gedefinieerde kolomen toe te voegen. 

Het is wenselijk om ook de eigen vragen daar in te tonen:

Dit is de vraag:

pastedimage1638804876857v1.png

Deze zouden we ook hier willen hebben:

pastedimage1638804935517v3.png

 

 

Echter deze vraag is niet toe te voegen:

 

pastedimage1638804977314v4.png

11 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-135
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:9251a921ab7045d7a5ce5db73bf341d1:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05], we zullen geen aanpassingen doen in de 'oude' vacaturelijst, maar ons volledig focussen op de vacaturelijst op de startpagina. Binnenkort willen we via het user panel gaan onderzoeken welke filters en kolommen gewenst zijn door gebruikers, en met deze feedback gaan doorontwikkelen.

Tip voor de huidige situatie: belangrijke informatie als aantal FTE kan je in de interne vacaturetitel zetten.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk
 
skakiay
CONTRIBUTOR ***
door skakiay

@Anonymous wij hebben ook aantal wensen voor de kolommen in de vacaturelijst. Kunnen wij dit ergens doorgeven?

door Maurice Eppenga

@skakiay, deze wensen kan je hier doorgeven aan mij. Ik kan ze dan meenemen in onze analyse samen met development. Goed om te weten dat we in Q3/Q4 eerst zullen focussen op de vacature workflow en daarna pas op de startpagina. Maar als een verbetering makkelijk en snel geimplementeerd kan worden, zullen we zeker niet schromen om tussendoor ook aan de startpagina te werken. 

skakiay
CONTRIBUTOR ***
door skakiay

@Maurice Eppenga1 we kregen de wens door van onze recruiters om de verantwoordelijke recruiter te tonen als kolom in de vacaturelijst. De manager wordt bij ons getoond als eigenaar in de vacaturelijst.

door Maurice Eppenga

@skakiay, begrijp ik het goed dat jullie in de 'oude' vacaturelijst een extra kolom willen voor de recruiter, omdat de kolom vacature eigenaar om jullie managers gaat? In dat geval zouden we in de vacature workflow een extra veld moeten opnemen voor de recruiter om een dergelijke kolom te kunnen vullen. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga , wij willen graag bij de vacaturelijst een 'Extra vraag' in de kolom editor toevoegen. Het gaat over de vraag waar ze de vacature gevonden hebben. Wij willen namelijk in 1 oogopslag kunnen zien welke kandidaten intern zijn. Of is daar een andere oplossing voor?

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, aangezien extra vragen klantspecifiek zijn, kunnen we deze niet toevoegen aan de kolom editor. Voor het door jou geschetste probleem zijn we wel met een andere oplossing bezig. We willen de 'Source' toevoegen, zodat je kan zien op welk publicatiekanaal de sollicitant heeft gesolliciteerd. Op die manier weet je of de kandidaat intern of extern is.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, dat zou ontzettend fijn zijn als we het publicatiekanaal weten. Wanneer zal deze extra optie live gaan? 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, we moeten nog de scope van deze aanpassing onderzoeken. We hopen dit nog ergens dit jaar te doen, daarna kan ik meer vertellen over of en wanneer de implementatie gedaan kan worden.