Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Kopieren van rechten naar nieuwe gebruiker

door marjavanderkolk
Status: Bestaat al

Het zou heel handig zijn als je nieuwe leidinggevende middels een kopie rechten kan geven in Easy Cruit.

nu is het best nog wel een dingetje om de juiste rechten toe te kennen. Alleen een afdelingen wijzigen is niet zo'n probleem maar al die andere rechten aan of uit zetten vind ik wel een dingetje. Het zou eenvoudig zijn als je de rechten van een persoon kunt kopiëren naar een ander. Gr. marja

7 Opmerkingen
Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Reidsma

Je kunt een gepersonaliseerd template maken. Als je die aanklikt krijgt een gebruiker die rechten. Dan is kopiëren niet nodig maar heeft wel iedereen die datzelfde template krijgt dezelfde rechten. Je kunt er ook meerdere maken.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Gerda Reidsma kun je me misschien vertellen hoe ik dit kan doen? Dit zegt me niets namelijk. Hoor graag van je terug,

je mag me ook rechtstreeks mailen mijn emailadres is marjavanderkolk@kenterjeugdhulp.nl. Alvast hartelijke dank. gr Marja

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Gerda Reidsma Ik heb het inmiddels gevonden, zal meteen een paar templates maken voor onze organisatie, dat is een stuk eenvoudiger. dank voor de tip. gr. Marja Ik verwijder het idee. 😉

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Gerda Reidsma de templates heb ik gemaakt maar hoe koppel ik die aan een nieuwe gebruiker, dat is me helaas nog niet duidelijk. Hopelijk weet jij daar wel het antwoord op. Bedankt alvast. Fijne avond. gr. Marja

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Reidsma

nieuwe gebruiker invoeren en dan op 2e tabblad (rechten) het juiste template kiezen

Marja van der Kolk
CONTRIBUTOR *
door Marja van der Kolk

@Gerda Reidsma 

Thanx ! Heb het inmiddels gezien. gr. Marja

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Bestaat al