Mijn Communities
Help
TvanOudenaarden
CHAMPION *

Koppeling HRSS naar Easycruit uitbreiden

door TvanOudenaarden
Status: In onderzoek

Het zou fijn zijn als er iets meer velden meekomen vanuit HRSS naar Easycruit. Op het moment gaan alleen de velden Vacaturetitel en vacaturenummer mee naar Easycruit. 

Van de velden zoals startdatum vacature, sluitingsdatum vacature, aantal uur en evt. afdeling zou het ook fijn zijn als deze meekwamen. 

 

 

 

3 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@TvanOudenaarden, om informatie vanuit Self Service naar EasyCruit te brengen, moeten er in EasyCruit velden zijn die corresponderen met de VC rubrieken uit Self Service. Daarnaast moet ook onderzocht worden of het technisch mogelijk is om bepaalde velden te vullen middels een API. Ik zal hier intern bespreken wat er mogelijk is en of hier ruimte voor is binnen de roadmap.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, is het dan ook mogelijk dat deze rubrieken blijven staan als je kiest voor een template vacature te gebruiken? Dus de template met daarin de uren, sluitingsdatum, gespreksdata etc. die automatisch vanuit HRSS worden meegenomen naar Easycruit.

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, ik wil eerst gaan kijken wat er uberhaupt nu mogelijk is qua extra gegevens meenemen naar EasyCruit. Jouw idee is een goed voorstel, maar ik voorzie ook dat het complex is qua implementatie (wat mag er dan wel en niet worden overschreven in welke situatie). Dit kunnen we naar mijn mening daarom beter parkeren tot we daadwerkelijk extra gegevens mee naar EasyCruit kunnen nemen.