Mijn Communities
Help
bgorissen
CONTRIBUTOR ***

Naam kandidaat toevoegen bij mail na groepsbeoordeling

door bgorissen
Status: Alternatief aanwezig

Als een beoordelaar een kandidaat heeft beoordeeld (ik had het vinkje aangezet dat ik een mail ontvang als de beoordelaar de kandidaat heeft beoordeeld) dan krijg ik een mail dat de beoordelaar klaar is met de beoordeling. Echter kan ik dan niet zien om welke kandidaat het gaat. Wanneer we bijvoorbeeld 20 kandidaten hebben verstuurd ter beoordeling voor 1 vacature dan moeten we dus handmatig elke kandidaat langs om te kijken om welke kandidaat het gaat. Kan de naam van de kandidaat worden toegevoegd in de mail die ik ontvang als een beoordeling is voltooid?

3 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

@bgorissen, zo te horen hebben jullie de oude groepsbeoordeling nog in gebruik en deze zal niet meer doorontwikkeld worden. Mijn advies is om de nieuwe groepsbeoordeling te gebruiken, waarbij je in EasyCruit zelf de bevestiging van een afgeronde beoordeling zal krijgen. Hiervoor is een update widget op de startpagina ontwikkeld en vanuit de melding aldaar klik je dan in een keer door naar de desbetreffende vacature en kandidaat.

Per 1 april zal de nieuwe groepsbeoordeling voor alle Nederlandse klanten geactiveerd zijn, mochten klanten dit niet al eerder hebben laten doen door een consultant. 

bgorissen
CONTRIBUTOR ***
door bgorissen

Wanneer wij dit voor 100 kandidaten hebben, komen zij dan allemaal op 1 overzicht of kan dit ook per functie / locatie worden gesplitst?

door Maurice Eppenga

@bgorissen, op dit moment is er nog geen filtering aanwezig binnen de groepsbeoordeling widget. Alle meldingen van de afgelopen 30 dagen zijn zichtbaar in een overzicht.