Mijn Communities
Help
Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***

Ook huisnummer en toevoeging huisnummer apart op het sollicitatieformulier toevoegen

door Carola de Vries1
Status: Realisatie waarschijnlijk

In de release van februari 2022 is het mogelijk gemaakt tussenvoegsels toe te voegen op het sollicitatie formulier. 

Wij zouden echter ook graag zien dat het huisnummer een eigen veld krijgt en eventueel toevoeging huisnummer.   Nu valt dit nog onder 1 tekstregel adres. 

 

 

6 Opmerkingen
skakiay
CONTRIBUTOR ***
door skakiay

Helemaal mee eens

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Carola de Vries1, dit is bekend bij PD en ook al onderzocht door onze developers. Het is echter helaas niet mogelijk om dit op korte termijn op te pakken, omdat de roadmap momenteel al erg vol zit. We hopen richting het eind van het jaar of begin 2023 deze aanpassing door te kunnen voeren.

skakiay
CONTRIBUTOR ***
door skakiay

@Maurice Eppenga 

 

Hi Maurice,

 

Is er inmiddels al meer bekend over de aanpassing?

door Maurice Eppenga

@skakiay, onze roadmap is helaas niet minder druk geworden en ik verwacht daarom niet dat we dit punt nog voor 2023 kunnen oppakken. Tijdens onze webinar op 6 oktober zal ik meer vertellen over de stand van zaken wat betreft de roadmap.

Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***
door Carola de Vries1

@Maurice Eppenga  Het is inmiddels februari 2023, is er al zicht op een oplossing. Het is best vreemd dat dit niet snel opgepakt kan worden.  Het adres komt nu niet volledig mee naar Selfservice. Dus een handmatige actie. 

@skakiay 

door Maurice Eppenga

@Carola de Vries1, deze aanpassing is destijds geïdentificeerd als een vrij groot project. Het gaat niet alleen om het aanmaken van een extra veld op het sollicitatieformulier. Het moet op meerdere plekken terugkomen, aan de achterkant moet het ook op veel plekken worden toegevoegd en de koppeling met Self Service moet worden uitgebreid. Ik zal een herevaluatie doen met onze developers en onderzoeken of er op korte termijn toch mogelijkheden zijn.