Mijn Communities
Help
Sofia Bakx
CONTRIBUTOR ***

Rapportages W&S toevoegen aan Youforce Reporting

door Sofia Bakx
Status: Realisatie waarschijnlijk

Goedemorgen, 

Vorige week in het Webinar kwam de planning voor de doorontwikkeling van W&S aan bod.

Hierin is aangegeven dat er medio maart wordt gestart met de rapportages binnen W&S, hier is heb ik toen de wens uitgesproken om deze rapporten ook toe te voegen binnen de module Reporting, zodat wij voor het  DT/MT uiteindelijk alles op een platform kunnen presenteren. 

Ik begreep dat er meer organisaties deze wens hadden dus hopelijk vullen jullie ook aan. 

Gr. Sofia Bakx

5 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Het zou ook fijn zijn als er bekeken wordt naar wensen vanuit organisaties in een pilot wat voor rapporten dan als standaard worden weergegeven.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***
door Jolanda van Logten

@Sof Goed dat je hier een idee van maakt en ook wij hebben aangegeven, dat we graag 1 centrale plek willen. Youforce reporting voor data uit alle applicaties, in dit geval Easycruit, zou fijn zijn. 

SvenjaDierickx
CONTRIBUTOR *
door SvenjaDierickx

Daarbij zouden wij ook graag een aparte optie zien voor klussen binnen W&S zodat wij ook hiervan een aparte rapportage kunnen draaien. Voor zowel de vacatures als voor onze interne klussen. ik heb helaas het webinar niet gezien over doorontwikkeling dus ik hoop eigenlijk dat het tabblad klussen ook aan de orde is geweest. Weet jij dit @Sofia Bakx  ?

Sofia Bakx
CONTRIBUTOR ***
door Sofia Bakx

Hoi Svenja, 

@SvenjaDierickx het ging vooral over de planning voor 2025, over die aparte klussen is niets verteld. 

Groetjes, 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Sofia Bakx , we hebben dit idee op de agenda om te bespreken met het team van Youforce Reporting. Het is in ieder geval onze intentie om te gaan koppelen met onze nieuwe rapportage API's, maar we moeten dus even afwachten wat de mogelijkheden zijn. Zodra ik meer weet, zal ik het hier laten weten.