Mijn Communities
Help
TvanOudenaarden
CHAMPION *

Status nieuw aanpassen bij delen met groepsbeoordeling

door TvanOudenaarden
Status: Gerealiseerd

Wanneer een kandidaat is gedeeld met een beoordelaar, blijft de status op 'nieuw' staan.

We hebben nu zelf een status aangemaakt, maar dit is een extra handeling. Zou de status van 'nieuw' gehaald kunnen worden, naar bijvoorbeeld 'in groepsbeoordeling'

 

 

7 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@TvanOudenaarden, dit idee is door meerdere klanten met ons gedeeld. Het is een relatief kleine aanpassing en wij zullen deze verandering daarom op korte termijn gaan implementeren. 

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@TvanOudenaarden, de eerste inschatting was iets te voorbarig. Onze developers hebben tijdens onze planning er grondiger naar gekeken en het blijkt toch een grotere aanpassing te zijn. We willen dit nog steeds gaan uitvoeren, maar het zal wat langer duren voordat hier ruimte voor kan worden gemaakt. We konden het in ieder geval niet meenemen in de sprintplanning van de komende twee weken. Ik houd je hier op de hoogte van de voortgang.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@TvanOudenaarden, inmiddels is deze aanpassing in ontwikkeling. 

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

@Maurice Eppenga,

 

Hoi Maurice, 

Nu wordt er na het delen van de groepsbeoordeling helemaal geen status toegekend, waardoor ze ook uit de sollicitaties lijst verdwijnen (blijft wel zichtbaar in groepsbeoordelingslijst)

Denk niet dat dit de bedoeling is?

Ik heb ook al een call uitgezet bij support, maar dit is niet werkbaar op deze manier.

 

door Maurice Eppenga

@TvanOudenaarden, dit issue hebben wij gister ontdekt en moet nu opgelost zijn. Het issue deed zich voor vanaf afgelopen vrijdag, waarbij kandidaten die voor de groepsbeoordeling werden verzonden uit het kandidatenoverzicht verdwenen en wel in het groepsbeoordeling overzicht te zien waren.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@TvanOudenaarden, deze aanpassing hebben wij inmiddels opgeleverd, zie release notes: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-juni-2023/ta-p/587097