Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Verbeterde rapportages - roadmap 2025

door Lieke Sterk Huis
Status: In onderzoek

Helaas is er in 2024 geen ruimte voor het verbeteren van de rapportages. Graag wil ik hiervoor aandacht vragen en hopelijk kunnen we met meerdere organisaties ervoor zorgen dat in 2025 hier wel ruimte voor is. Of eventueel een koppeling naar Youforce Reporting, zodat er vanuit 1 rapportagetool gewerkt kan worden.

 

Waar wij tegen aanlopen is het volgende:

Het gaat erom dat de rapportages kijken naar de laatste gewijzigde datum. Wij zien hierin graag terug dat deze wordt aangepast naar datum van sollicitatie. Wij willen graag een uitdraai op datum van sollicitatie en niet laatst gewijzigd. 
Om de rapportage te genereren, geef je wel datum van sollicitatie aan, of dat lijkt in ieder geval zo. De benaming is dus niet correct en voor ons als organisatie onduidelijk beschreven. Dit kan blijkbaar niet aangepast worden.

 

Het ticket dat ik hiervoor heb aangemaakt is Aanvraag #38525151 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com)

5 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, kan jij hierop al reageren of het opgenomen kan worden in de rapportagetool binnen Easycruit? 

Of even overleggen met je collega @Chris van den Berg dat dit meegenomen kan worden in Youforce reporting?

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

@Lieke Sterk Huis Ik zou dan graag opperen om data te ontsluiten via Youforce Reporting - 1 centrale plek voor alle rapportages.  Maar van Chris in een vragenuurtje begrepen dat dit nog niet op de planning staat.

@Maurice Eppenga misschien kun en wil jij nog eens polsen bij Chris?

francispool
VISMA
door francispool

Hi @Lieke Sterk Huis ,

Dank voor het indienen van je idee. 

Ik neem deze wens tav het doorontwikkelen van rapportages graag mee in de overleggen met productontwikkeling. Er wordt ook altijd gekeken in hoeverre dit ook een ontwikkel wens is van andere klanten. Er zijn nu 2 stemmen; ik blijf dit de komende tijd in de gaten houden. 

francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@francispool, kan de koppeling met Youforce Reporting hierin worden meegenomen? Dan hebben we namelijk 1 rapportagebron.