Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Voorvoegsels kunnen toevoegen (RCRT-I-51)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Nu vul je bij achternaam de voorvoegsels in, maar dan is eigenlijk het overzicht in Werving & Selectie niet meer op alfabet. Het zou fijn zijn als hier toch een apart veld voor zou komen.

4 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga en @Anonymous, wat is hier de status van?

Wij merken namelijk dat bij het binnenhalen van de kandidaten vanuit Easycruit in Self Service bij de geboortenaam ook de voorvoegsel terecht komen. 

voorbeeld:

Geboortenaam:         van de Sloot

Voorvoegsel:

Roepnaam:               Piet
Geboortedatum:     01-01-2000

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Lieke Sterk Huis, dit is een oude RFC van de vorige community. Inmiddels zijn er velden voor tussenvoegsels beschikbaar in EasyCruit en deze zijn ook opgenomen in de integratie met Self Service.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, kun je aangeven waar ik in Easycruit dit terug kan zien? Bij ons wordt het namelijk dan niet gebruikt en ik kan het ook niet vinden hoe ik het sollicitatieformulier hierin kan wijzigen dat er expliciet om het tussenvoegsel gevraagd wordt? Als deze in Easycruit correct staat, dan lijkt me dat dit ook correct doorgaat naar Self Service en dat scheelt zoveel onnodige fouten.

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, waarschijnlijk zijn ze nog niet beschikbaar gemaakt in jullie omgeving. Hiervoor kan je een ticket indienen bij de servicedesk.