Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

categorieën koptekst en inhoud vrij aanpasbaar. nu niet herkenbaar in Onderwijs

door René van Dijk
Status: Niet ingepland

In Easycruit  kan een standaard categorie niet meer gebruikt worden als een keuze op de inhoud ontbreekt. (type dienstverband hebben wij moeten omzetten naar subcategorie om dat een keuze ontbreekt) Daarnaast is de koptekst niet herkenbaar en het is wenselijk om dit aan te kunnen passen, zodat je dat niet hoeft te doen bij je publicatiekanaal. Bij de vrije categorieën  zijn de kopteksten zeker niet herkenbaar.

 

Ook zijn er standaard categorieën die wij niet gebruiken en wij toch blijven zien

 

Daarnaast is het onnodig bij het aanmaken van het project en tijdens het publiceren naar je publicatiekanalen, dat je de categorieën per kanaal moet aanvinken, terwijl dit altijd gelijk is en geen onderscheid is per publicatie kanaal. scheelt onnodig handmatig werk

RenvanDijk_0-1674206380223.png

RenvanDijk_1-1674206405484.png

 

 

 @ALL @Anonymous 

1 Opmerking
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland

@René van Dijk,  dit zorgt weer voor verwarring met onze XML feed, want ze komen dan niet overeen met de benaming daar. Het is ook niet mogelijk om de XML mee te laten veranderen, deze is gelijk voor alle klanten en daarom kunnen we alleen uniforme benamingen gebruiken.

Wat betreft je laatste punt, deze heb ik toegevoegd aan de RFC lijst voor het herbouwen onze vacature workflow. Ik zal jouw idee categoriseren op dit specifieke punt en daarom plaats ik deze onder 'Niet ingepland' (voor toekomstige projecten). Hier kan ik momenteel nog niks concreets over melden, omdat we nog geen ruimte hebben binnen de roadmap voor dit project.