Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

email aanpassen notificatie sollicitatie & uitnodiging groepsbeoordeling mogelijk maken

door René van Dijk
Status: Gerealiseerd

Het is niet mogelijk om de tekst aan te passen + logo toe te voegen aan bovenstaande communicatie. tekst is niet conform onze communicatie voorschriften. Graag aanpassen mogelijk maken

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@René van Dijk, na onderzoek door development is dit op het eerste gezicht geïdentificeerd als een relatief kleine aanpassing. We hebben hiervoor tickets aangemaakt en zullen dit gaan ontwikkelen, ook op basis van feedback van andere klanten. We zullen je hier op de hoogte houden van de status.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@René van Dijk, inmiddels hebben we dit email template bewerkbaar gemaakt op klantniveau. Zie de release notes voor meer informatie. 

door Bas Menken - Gemeente Leiden

@Maurice Eppenga 

Als ik de release notes goed lees dan gaat het alleen om de notificatie mail die je nu kan aanpassen.

Dus niet de mail met de uitnodiging voor een groepsbeoordeling.

 

Klopt dat? zo ja kan het dan ook mogelijk gemaakt worden om de mailtemplate van de uitnodiging voor de groepsbeoordeling aan te passen?

door Maurice Eppenga

@Bas Menken - Gemeente Leiden, dat klopt. Eigenlijk zijn dit twee ideeën in een en heb ik deze om die reden alleen behandeld voor het notificatie email template. Voor de groepsbeoordeling mail zijn ook al andere ideeën ingediend, dus die zal ik daar van een update voorzien. Wel hebben we de kandidaat notities inmiddels beschikbaar gemaakt in het groepsbeoordeling platform. Via die weg kunnen recruiters nu alle relevante informatie met de beoordelaars delen.