Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Adhoc mail aan doelgroep binnen Opleidingsmanagement (LRMN-I-19)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Het is een grote wens van al onze klanten dat het mogelijk wordt om rechtstreeks vanuit de module mails te sturen naar een bepaalde doelgroep. De klant besteed veel tijd aan het zorgvuldig vaststellen van deze doelgroep, maar als ze dan een informatieve mail willen sturen moeten ze via Beaufort en Outlook met een omweg opnieuw de eerdere selectie maken. Dit is zeer bewerkelijk en foutgevoelig. 
Een specifiek voorbeeld: De medewerkers zijn zelf verantwoordelijk voor het aanmelden bij een opleiding. De klant wil de medewerker attenderen op nieuwe opleidingen of sessies. Hoe kunnen ze dit rechtstreeks in de module realiseren.
Let op: de wens is op basis van doelgroepen en niet op basis van deelnemers aan een sessie.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Helemaal mee eens!

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik zou de specifieke functiegroepen (afzonderlijk) willen kunnen mailen maar nog meer gaat mijn voorkeur uit naar de mogelijkheid om een groep ingedeelde deelnemers aan een specifieke sessie te kunnen mailen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bij het aanmaken van de opleidngskaart wordt veel aandacht besteed aan de gewenste doelgroep (o.b.v. afdeling, functie, neventaken, combinatie hiervan) voor de opleiding. Het zou handig zijn als je die doelgroep in een lijst kan zien met vinkjes ervoor zodat je op die manier nog eventueel mensen kunt uitsluiten. Ik stel het me voor als een mail-knop op het opleidingsvenster waarna je in een wizard komt met de lijst die je eventueel kunt aanpassen en vervolgens een scherm met het tekst veld voor de mail. In een later stadium eventueel uitgebreid met de mogelijkheid om standaard mailsjablonen toe te voegen en deze uit een scroldown-menu te kiezen. Een tip zou zijn om veel af te kijken van de module Werving en Selectie.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: Gerealiseerd