Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Automatisch mail voor Evaluatie wanneer opleiding op gevolgd wordt gezet (LRMN-I-42)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

In opleidingsmanagement kun je instellen dat je feedback wilt van mensen die een opleiding gaan volgen.

Probleem is echter dat je dit pas kunt doen nadat een professional de status van een deelnemer aan een opleiding op 'gevolgd' heeft gezet.

Er zal een bepaalde tijd zitten tussen het feit dat iemand een opleiding gevolgd heeft en wanneer dat in het systeem wordt bijgewerkt en ik kan me ook goed voorstellen dat een deelnemer echt niet constant zelf in opleidingsmanagement gaat kijken of hij al een evaluatie kan geven. Als ze dat überhaupt al doorhebben, want ik vind die evaluatie knop ook redelijk goed verstopt.

Ik zou daarom graag 2 wijzigingen zien:

1) wanneer een professional een deelnemer de status gevolgd geeft voor een bepaalde opleiding dat er dan een mail gaat naar betrokkene. In de mail staat dan om welke opleiding het gaat en indien er een mogelijkheid is voor het geven van een evaluatie wordt dit ook vermeld.

2) het zou ook mooi zijn dat de melding van de mogelijkheid van het geven van een evaluatie ook zichtbaar wordt in het berichtenscherm wanneer je inlogt in opleidingsmanagement. Dit zou dan wel van een soort van expiratiedatum moeten worden voorzien zodat iemand die geen behoefte geen aan het geven van een evaluatie die melding na verloop van tijd uit zijn berichtenscherm ziet verdwijnen.

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Binnen onze organisatie is deze wens ook aanwezig!

Momenteel is het lastig voor de medewerkers om de knop "evalueer sessie" te vinden en kunnen nu nog niet op de hoogte gebracht worden van deze actie.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Dit request staat meer dan 3 maanden open en heeft geen additionele stemmen / kudo's gekregen.

Daarmee zal dit request niet op de backlog worden opgenomen.

 

Bedankt voor de genomen moeite voor het indienen van de wens.