Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Automatisch toevoegen certificaten aan personeelsdossier (OTHR-I-16)

door Former Member
Status: In onderzoek

Na het maken van certificaten voor cursisten moeten deze documenten handmatig toegevoegd worden aan PDOL. De gebruiker zou moeten kunnen kiezen om deze automatisch toe te voegen aan PDOL na het genereren.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Helemaal mee eens. Vanuit meerdere klanten hoor ik de wens om een koppeling te maken tussen Opleidingsmanagement en Personeelsdossier op certificatenniveau. Daarmee bedoel ik dat de registratie en het uploaden van het daadwerkelijke certificaat nu los van elkaar moet (het een in OM en het ander in PDOL). De wens van onze klanten is  om het externe certificaat te kunnen registreren en dat daar meteen een uploadknop zit om het certificaat toe te voegen. Vervolgens wordt dit dan automatisch doorgezet naar PDOL. Dit levert veel winst voor de klant omdat de handelingen dat bij één afdeling neergelegd kunnen worden.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Bewijs van deelnames/Certificaten naar het personeelsdossier kunnen koppelen Merged

Certificaten die in OPLM gemaakt worden, kunnen automatisch naar het personeelsdossier geexporteerd worden. Zo hoeven deze niet los ingescand te worden en worden geupload in de personeelsdossiers

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wanneer er gebruik gemaakt wordt van een digitale handtekening is dit niet van toepassing. Gemaakte certificaten vanuit OPLM, kunnen direct worden toegevoegd aan PDOL.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Klopt. En daarbij komt dat ik ook certificaten bedoel die wellicht bij externe partijen zijn verkregen en wel in OM geregistreerd kunnen worden, maar niet opgeslagen. Als je na het registreren ook het certificaat meteen in het zelfde scherm kun uploaden zo dat veel tijd schelen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Graag zou ik in contact komen met andere functioneel beheerder van Youforce portaal om jullie ervaringen van de Opleidingsmodule te vernemen. Daarnaast ook ervaringen m.b.t. de Skills management en Performance Management. 

Hoor graag van jullie en als jullie geïnteresseerd zijn connect vooral via Linkedin en/of via de Youforce gebruikersgroep op Linkedin.Of stuur me een email marjavanderkolk@kenterjeugdhulp.nl

Connect vooral.

https://www.linkedin.com/in/marjavanderkolk/

 

https://www.linkedin.com/groups/7073828/